Vecka 39

Ny vecka och större mage!
Nu tycker jag ju att magen inte kan bli mycket större :P
Det är inte jättestor skillnad från förra veckan.
Jag har förvärkar i stort sett varje natt, väldigt sällan på dagen men då får jag vanliga sammandragningar.
Jag får fortfarande väldigt ont när jag ska vända mig i sängen så det slutar oftast med att jag ligger kvar på samma sida tills jag vaknar av smärta eller att axeln domnat bort.

Idag har jag varit otroligt lättirriterad!
Ingenting blir bra och jag blir tjurig för minsta lilla.
Jag äter och sover som jag ska så det är det inget fel på.
Förhoppningsvis har det hela med att göra att kroppen har så mycket att stå i.
Jag har iaf förvarnat sambon att jag har kort stubin :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Snart är det dags! :)

2012-03-12 @ 23:21:14
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0