Vart är magen?

Förut försökte jag ta ett kort bakifrån för att se om magen syntes nåt, och det gjorde den inte :P
Man ser nog bara på min gång bakifrån att jag är gravid.

Tidigare ikväll var vi och hämtade en fåtölj (som jag tänkte amma i) och stackars älsklingen fick bära upp den för trappen själv.
Efter mycket pust och stön så är den äntligen uppe :)
Självklart lagade jag jättegoda biffar till middag för det tyckte jag allt att han var värd!
Det som är kvar nu i barnrummet är att sätta upp gardiner, köpte ett tyg idag som jag tänkte sy gardiner av på måndag när jag är rastlös igen ;P
Sätta upp en rullgardin och en sänghimmel (förhoppningsvis kommer dessa upp i helgen) sen ska jag fota rummet så ni får se hur det ser ut :)

Så här mycket ser man iaf av min mage bakifrån :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Magen har ju ändå växt mycket nu på sistone :)

2012-03-03 @ 00:58:35
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0