Ugglor

Hela dagen har bestått i att slöa och sy ugglegardiner.
Får se om gardinerna passar sen eller om det får bli något annat :P
Vi försökte oss på en lite längre promenad förut men det var kallare än vad jag trodde så vi gick inte så värst långt.
Kanske klär jag på mig lite mera sen och går lite längre :)
Innan det ska bara sambon komma hem för då ska vi storhandla.
Det brukar gå bra men nu när jag inte är sugen på nåt så är det lite svårare. Det blir inte bättre av att så fort jag frågar J vad han är sugen på så säger han "jag vet inte".
Förhoppningsvis blir jag lite mer sugen i affären.

Nu, tillbaka till ugglorna!


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Ohh, de där ugglorna har jag med spanat på!:)

2012-03-07 @ 21:23:18
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad söta dom var! :)

2012-03-07 @ 23:04:34
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0