Operation få ut bebis

Inatt hade jag fruktansvärd smärta.
Jag tror att det är en blandning av förvärkar, foglossning och bebis som trycker på.
Sambon vaknade till och med av min pustande och frustande inatt.
Han brukar inte vakna när jag går upp och kissar men inatt fick jag några små klappar när jag kom tillbaka.

Så idag har jag arbetat på att hjälpa bebisen på traven mot utgången.
Jag satte på musik på hög volym och så tog jag en svängom med dammsugaren, jag inte bara dammsög utan jag svängde dessutom på mina lurviga ;)
Om det var någon granne som såg så fick dom sig nog ett gott skratt!
Efter dammsugningen bjöd jag upp moppen på en dans, självklart kom kissekatten in med skitiga tassar när jag var färdig :(
Så jag fick krypa på alla fyra och sudda ut de små tassavtrycken.
Förutom att få rent golvet så har jag tvättat kläder, bäddat rent i sängen och fått ett skinande rent kök!
Ikväll ska vi storhandla med för igår kom vi aldrig iväg.
Hjälper inte månen mig inatt så finns det inte mycket mera jag kan göra.
Jag får försöka med promenader, men det är ju inte jättekul när vädret är som det är!


Kommentarer
Postat av: elin

vi får väl se när hon väljer att titta ut :)

2012-03-08 @ 18:59:02
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Färdknäppen är det som funkar! O tre gånger på raken ska det vara...:P Funkade för oss sist! Sen är det bara ligga med rumpan upp i vädret o vänta... Haha..;)

2012-03-08 @ 19:31:00
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Signe

Åh tack! =) Lycka till med förlossningen!

2012-03-08 @ 20:24:54
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0