Besök på förlossningen

Ja fredagens kvällsunderhållning bestod av ett besök på förlossningen.
Jag tyckte att bebisen inte hade rört på sig som hon brukar.
Som när jag går upp på natten för att kissa då brukar hon alltid puffas och visa att hon är vaken men i natt var det ytterst små rörelser och så har dagen fortsatt.
Så jag slog förlossningen en signal och så åkte vi in för att titta till henne.
Allt såg så klart jättebra ut, vilket är otroligt skönt.
Barnmorskan skrämde mig lite med att säga att hon inte kände huvudet!
För några minuter trodde jag att Skruttan låg med rumpan ner men efter ett ultraljud såg vi att huvudet var ner :)
Bm kände inte huvudet för att hon låg så långt ner :)

Efter besöket känner jag mig betydligt lugnare men nu när vi har varit där förstår jag verkligen hur nära det är!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken tur att det inte var nån fara :)

2012-03-16 @ 23:08:48
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Vad otäckt! Men skönt att veta att allt är bra. Nu kommer hon nog snart :)

2012-03-17 @ 08:46:07
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Precis så gjorde Lovelia dagen innan det var dags för oss! Så hon kanske helt enkelt sparar på krafterna nu...;)

2012-03-17 @ 13:20:15
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0