Vecka 29

Jag hade helt glömt att posta vecka 29 :P
I vanliga fall brukar jag glömma att ta kort men den här veckan glömde jag bara att posta inlägget.

Den senaste veckan har jag börjat känna mig stor, och jag som inte ens är så stor!
Jag har fortfarande foglossning (som har blivit pyttelite bättre av all vila) men den gör sig fortfarande påmind på natten.
Förutom värken så drömmer jag mycket och konstigt, så det blir många vakna timmar om nätterna.
Jag tar inte igen de förlorade timmarna på dagen utan jag intalar mig själv att ju tröttare jag är desto bättre kommer jag sova. Detta har ju hittills inte fungerat!
Annars mår jag otroligt bra!
Jag känner av puffar och buffar, sparkar och armbågar eller när lillan hickar mest hela dagen och natten.
Jag tror att vi kommer att få en väldigt vaken bebis.
Varje gång jag vaknar på natten så hälsar hon glatt på sin mamma :)
Imorse när pappa J åkte till jobbet fick hon hicka.
Hon hade hicka i flera omgångar och det tog lång tid innan jag kunde somna om.
Som jag sagt tidigare så ligger jag och känner henne med ett leende på läpparna :)
Hon når fortfarande inte upp till revbenen.

 


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia och kommande Lillebror

Jag är grymt sotis på din lilla mage!;)

2012-01-04 @ 15:42:36
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0