Tvätt

Igår fick jag ännu mera bebiskläder av min mamma och nu har jag inte plats att lägga undan det på!
Jag har så mycket kläder så bebisen behöver säkert inte använda ett plagg två gånger ;)
Nej vars, det är som min mamma säger att det här är ju hennes första barnbarn och säkert kommer det komma en hel drös till!
Så när vi inte behöver kläderna längre skickar vi vidare dom till nästa barnbarn :)
Dagen har iaf bestått av att tvätta alla de nya kläderna.
Sambon har inte tid förräns i helgen att köpa en byrå till bebis så kläderna får snällt ligga och vänta i tvättstugan så länge.
Mycket mera har jag inte gjort idag för nästan varje gång jag ställt mig upp har jag fått sammandragningar (som tur är inga onda) så jag har försökt att vila så mycket det gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0