Lycka

Imorse ringde jobbet och väckte mig.
Dom hade kris och undrade om jag kunde jobba bara några timmar så jag sa ja innan att tänka mig för.
Det är så att jag har sökt graviditetspenning från och med igår men inte fått något svar än.
Så jag tyckte att det var lika bra att ringa försäkringskassan (som för ovanlighetens skull bara hade 3 min väntetid) för att höra med dom vad som händer om jag jobbar och sen får igenom gp:n.
Till svar fick jag att jag fått den beviljad! Det var så otroligt skönt att höra så nu svävar jag på rosa moln :)
Dessvärre var det inte lika kul att ringa tillbaka till jobbet och tacka nej men hon förstod så klart.

Detta ska firas med att beställa ett babyskydd, vilket jag hade gjort iaf :P
Dock vet jag inte vilket.
Finns det något bra som ni rekommenderar?


Kommentarer
Postat av: Lotta, Millebus & den lill* i magen

härligt! Vad kul att du fick igenom det. vi har köpt ett maxi-cosi babyskydd för det passar vagnen. det är det lättaste på marknaden och det är viktigt för man kommer bära runt på dom i den där mer än vad man tror. (dessutom har de fått in ett fint i rosa=)

2012-01-27 @ 10:28:07
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: Hanna

Maxi-cosi o BeSafe tycker jag verkar bäst! Men också dyrast... Brio är ett kanon billigare alternativ... Jag tycker det är smidigt om de är lätta att bära - dvs inte för klumpiga eller tunga... Sen är det smidigt att kunna fästa det på vagnen!;)



Grattis till GP!:)

2012-01-27 @ 11:14:39
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: elin

Vad skönt då! :)

2012-01-27 @ 12:51:37
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0