Fina skötväskan

Här kommer bilder på min fina skötväska som jag skickade efter.
Den är av modellen mindre men det var så jag ville ha den.
Jag tror att man packar efter utrymmet man har så börjar man med en liten så tror jag att man klarar sig :)
Det enda kravet var att den skulle ha många fack så att allt är lite organiserat iaf :)

En helt annan grej som jag upptäckte förut var att jag hade ett skyddat sgi sedan tidigare hos försäkringskassan och slipper då lägstabeloppet.
Jag skickade in nya uppgifter men jag vet inte om dom siffrorna kommer bli bättre än dom gamla och blir dom inte det får jag väl behålla mitt gamla sgi?
Är det någon som förstår mig och kanske sitter på ett litet svar om detta?

 


Kommentarer
Postat av: elin

Fin :)

2012-01-23 @ 21:13:32
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Lotta, Millebus & den lill* i magen

fiiin=) En sån hade vi med till Milton i början! funkade fin-fint tills vi behövde släpa med oss matburkar, flaskor och mellis

2012-01-25 @ 15:15:57
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0