Baby to be

Idag hämtade jag ut ett gratis babypaket från apoteksgruppen.
Det innehöll bland annat tre tidningar (något gamla men ingen som jag läst så det gör inget) två nappar (med självlysande handtag) en sked, tuggummi, vitaminer och en liten bag med små flaskor med schampo och salva och lite så (perfekt att ha om man ska iväg.)

Nu när jag är hemma igen tvättar jag bebiskläder! :)
Jag hade tänkt att vänta lite med det men mamma hade med ett paket som hon vunnit på tradera och tyvärr luktade alla kläderna rök så därför var det dags att tvätta :)
Jag tycker att det är hur mysigt som helst att plocka med dessa små dockkläder och min mamma älskar att handla dom!
Snart har jag så mycket kläder så att jag inte ens kommer hinna använda alla :P
Som tur är så har hon fyra barn till som vill ha egna barn så kläderna kommer nog någon gång komma att användas :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0