Vecka 35

Om två veckor och tre dagar är jag i samma dag som jag själv föddes i.
Jag har trott hela tiden att hon kommer titta ut innan bf så vi får se när hon väljer att göra entré :)
Jag tror att hon börjar fixera sig då jag de senaste två nätterna känt av ilningar och tryck nedåt.
Jag ska inte till bm förräns nästa vecka så då vet jag.
Annars händer det inte så mycket mera förutom att det börjar bli väldigt trångt!
Hon sparkar (eller mer stretar, snurrar och trycker åt alla håll och kanter) och hickar som förut, halsbrännan har jag på nätterna och foglossningen känns i stort sett hela tiden.
Som veckorna innan helt enkelt :)

Fortfarande blir jag lika glad och fascinerad när hon bökar runt i magen :)

 


Kommentarer
Postat av: elin

Vad stor magen har blivit :) inte stor för att vara i vecka 35 men den har växt :)

2012-02-13 @ 18:32:02
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har också ilningarna o de kom när Lovelia fixerade sig...;)



Kurslitteratur brukar jag med köra med, men lyckades få tag på en gammal klasskompis böcker istället...:) Nya böcker är jag alldeles för snål för...;)

2012-02-13 @ 19:34:43
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: hanna

hoppas tyvärr inte allt för mycket alla önskar att sitt barn tittar ut tidigare än bf dagen nog:) Med towe hade jag redan 2 månander innan tryck nere och de sved och va obehagligt men de sa att det inte va öppet eller nåt men att bebis va fixerad.

O att svedan va nog att huvudet va fixerat och så. Otrolig smärta man fick stå ut så fick sömntabletter för att kunna sova mot slutet.

Men sen kom towe 3e dagen efter bf

2012-02-14 @ 07:04:29
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0