Bebishjärtljud

Dagen började som en mörk, grå, dimmig och trött dag men som sedan blev helt underbar!
Först blev det en massa jobb ute=stelfrusen (inte bra.)
Det spelar ingen roll hur mycket jag klädde på mig för det var fruktansvärt kallt ändå!
Sen hade min sambo glömt bort att han skulle hämta mig (för att åka till barnmorskan.)
Ta då stelfrusenheten plus den jäkla envisa förkylningen så får ni en ganska grinig gravid kvinna som blivit bortglömd.
Väl hos bm trodde jag bara att jag skulle ta prover och få åka hem men hon skulle minsann lyssna på bebisens hjärtljud.
Hon fick mig på bra humör ganska snabbt!
Jätteexalterad låg jag på britsen när dessa underbara ljud dök upp :)
Det var inte långt ifrån att tårarna rann ner för mina kinder!
Hon tyckte att hjärtat lät klart och fint och att vi hade en väldigt samarbetsvillig bebis :)
Hjärtljuden låg på 140 och än vet vi inte om det är en pojke eller flicka.
Vad tror ni?

Nu ska jag fortsätta denna ljuvliga dag med att sväva på mina rosa moln :)
Inget kan ta bort leendet från mina läppar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haft känslan av att det är en flicka hela tiden, fast bara för det kommer det säkert vara en pojke :)

2011-11-11 @ 16:08:15
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Nej verkligen inte och hoppas verkligen att bäbisen är där för att fira mig på min studentdag sen i sommar! :)



Hoppas ni får reda på det snart då :) Mamma ville förut ta fram alla våra födelsedagsbevis för att se om hjärtljuden stog med där på och jämföra för att se om det var nån skillnad, haha..

2011-11-11 @ 23:09:36
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0