Vecka 28

Igår trodde jag självklart att det var söndag så jag missade helt och hållet att lägga ut vecka 28 :P

Den senaste veckan har gått superfort! Det är nog på grund av all julstress.
Jag sover sämre och sämre för foglossningen och för att höften låser sig.
De flesta morgnar vaknar jag av att jag mår illa, men som tur går över så fort jag har ätit något.

Jag känner mig lite stressad över att vi inte har beställt vagn eller köpt de stora grejerna än.
Jag får ont när jag går för mycket så jag hoppas att vi köper det snart så att jag orkar.

 


Kommentarer
Postat av: elin

Nu blir bara magen större och större :)

2011-12-27 @ 15:17:08
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0