Vecka 27

Nu kommer inlägget om vecka 27!
Bättre sent än aldrig ;)
Från förra veckan har jag börjat sova sämre (skönt med lite vila snart) och fogarna gör mer ont.
Jag drömmer om bebisen varje natt. Oftast att hon är på väg att titta ut, vilket jag inte hoppas händer än på många veckor!
Det knäpper i svanskotan varje gång som jag vänder mig i sängen (enligt bm är det vanligt.)
Magen växer så att det knakar och jag börjar känna av att den är där nu, innan har den inte gjort sig så påmind :P
Lillans sparkar blir bara kraftigare och kraftigare!
Än så länge når hon inte upp till mina revben eftersom att jag bär henne så långt ner så fortfarande njuter jag av buffarna :)

 


Kommentarer
Postat av: hanna

skönt för dig att slippa allt för stor mage.

2011-12-22 @ 11:39:34
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0