Tvåsiffrigt

Idag kunde jag äntligen sova lite längre!
Jag vaknade alldeles nyss av att lillan buffas och puffas i magen. Jag älskar att vakna på det viset :)
Annars har det tyvärr varit en orolig natt med konstiga drömmar :(
En dröm var att någon kom och tog min lilla bebis :(
Tur att det bara är drömmar!

Till rubriken med då.
Nu är vi alltså nere på 99 dagar kvar till bf!
Jag drömde en natt att hon kom den 24:e (hon är beräknad till den 26:e) så kanske är det några dagar mindre :)
Fortfarande känns det ganska långt kvar och jag kommer nog inte känna att det börjar närma sig förrns då vi har passerat vecka 30-strecket (vilket iof inte är långt kvar.)

Hoppas iaf att sista tiden går fort nu, jag längtar ju så efter henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0