Illamående

Imorse när jag vaknade kände jag mig för en gångs skull utvilad!
Jag tror att jag bara vaknade en(!) gång under natten, och förstås när J åkte till jobbet men efter det somnade jag om gott :)
Annars brukar jag vakna varje gång när jag vänder mig eller utav kramp i benen.
Inatt hade jag ingen kramp och jag antar att allt har med att göra att jag inte jobbat på ett par dagar. Tänk vad gott lite vila kan göra :)

Istället blev jag otroligt illamående när jag klev upp :(
Jag hade som en klump i mellangärdet som tryckte på och gjorde mig illamående.
Efter att djuren fått sin frukost så tog det mig nästan en timma att få i mig min.
Jag öppnade upp till toan så att jag kunde rusa in där om det skulle behövas (som tur var slapp jag det.)
Jag mår fortfarande illa men inte ohanterbart.

Imorse vågade jag ställa mig på vågen och det var en helt okej siffra som visade sig.
Jag trodde att det skulle vara många kilo mer efter den goda julmaten och allt godis som åkt ner efter helgen.
Nu ligger jag på 8.5kg+ sen innan jag blev gravid.

Dessa söta ansikten möttes jag av imorse när jag slog upp mina blå. Dom vet att dom inte får komma in i sovrummet :)

 


Kommentarer
Postat av: Lotta, Millebus & den lill* i magen

haha vilka sötisar=) Sitter och väntar vad gulligt=)

2011-12-29 @ 14:29:12
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0