Bm besök

Idag var vi hos en bm igen. Det var inte samma som förra gången så det här var våran tredje som vi fick träffa :(
Det är väldigt tråkigt att få olika varje gång!
Nästa gång skulle vi få träffa samma som idag för hon vi är skrivna hos skulle på semester i en och en halv månad.

Allt såg iaf bra ut.
Värdena låg bra och bebisens hjärta lät fint :)
Så här såg det ut:
Blodtryck: 110/70
Hb: 114
Blodsockret: 4.2
Sf-mått: 23

Sf-måttet låg på nedre delen av kurvan men så länge jag följde min egna så skulle det inte vara någon fara :)
Jag kom på att jag glömt att lägga ut vecka 27 så det får jag göra imorgon för jag har även glömt att ta ett kort på magen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0