Mys i sängen

Först vill jag bara säga att jag blir så trött på människor som inte kan köra bil. Idag höll Mila och jag på att bli påkörda av en bil som skulle byta till min fil men på något konstigt vänster trodde att hon bara kunde svänga in, bil i vägen eller inte.
Så vi fick snällt bromsa så att kvinnan kunde få plats. Det hon inte såg var att jag inte hade någon bil bakom mig, så hon kunde lika gärna bromsa och lägga sig bakom.
Nej jag visade mitt missnöje med att tuta, hårt och länge. Sen körde vi ifrån henne, hon var urdålig på att köra och en sån vågar inte jag ligga bakom!

För det andra vill jag säga att värmen slår ut oss totalt!
Så nu säger vi godnatt!
Lillan somnade så här efter maten.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken tur att det gick bra! O cilken otroligt söt pyjamas!:)

2012-05-26 @ 08:47:26
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0