Kvällsjogg

Ikväll gav jag mig ut på årets första, och framförallt första joggingrundan efter graviditeten!
Jag har skjutit på konditionsträningen för jag vet hur jävligt det är att träna upp den, men nu är jag äntligen igång!
Jag hade som mål att springa 1km för att känna efter hur det kändes i kroppen.
Allt kändes väldigt bra, det kändes lite i ryggen och mycket på flåset. Jag kommer fortsätta att springa 1km och sen gå lika långt hem för att jag vill inte gå ut för hårt för att jag är rädd att jag då skulle misslyckas.
Dessutom har jag haft problem med benhinnorna så det är nog lika bra att skynda långsamt :)
Mina nya löparskor som jag har köpt var iaf hur sköna som helst!

Så här vackert var det ute ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0