2 månader

Idag blir min lilla cookie två månader!
Det är inte klokt vad tiden går fort.
Häromdagen var vi ju på tvåmånaders koll och allt såg bara bra ut :)
Hon firar av leenden till höger och vänster till och med doktorn fick ett och hon blev så glad.
Favoritplatsen för tillfället är i babygymmet under kossorna. Men helst ska mamma sitta jämter :)
Hon har börjat prata massor, men än förstår jag inte riktigt allt som sägs :P
Men att ha någon som vill prata med henne tycker hon är jättekul! Kossorna brukar inte vara så bra på att svara :P

Mammakroppen börjar försvinna mer och mer och jag känner mig starkare för varje dag. Tyvärr har jag inte musklerna som jag hade innan jag blev gravid, men med lite träning (som jag inte kommer igång med riktigt) så finns dom nog där snart.
Av kilona har jag ett kvar tills jag är tillbaka där jag startade och det försvinner nog snart.

Bilden på magen till vänster är från tidigt i graviditeten men det var så jag såg ut ungefär, kanske lite smalare. Och de andra bilderna är från idag.
Och en bild på lilla M.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker att du ser lika smal ut som innan ju :)

2012-05-18 @ 12:58:52
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: hanna

tycker du ser ut som innan:P

2012-05-19 @ 09:53:22
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0