3 månader

Idag blev Mila-bus tre månader!
Tiden springer verkligen iväg.
Hon pratar mer och mer för varje dag. Sover fortfarande hela nätterna, vaknar för att vilja äta mellan 6-7 och sen sova vidare till 10-11.
Vi har börjat med ersättning (för att jag började må lite dåligt så jag valde helt enkelt att sluta) jag ammar henne fortfarande en gång på varje bröst på morgonen för att det känns som att dom ska spricka annars.
När hon ligger på mage kan hon hålla upp huvudet riktigt högt och länge.
Hon har snurrat runt några gånger från det läget till rygg men då har det varit lite nedförsbacke (i soffan) till hjälp så jag vet inte om det gills :P
Paff blir hon iaf :)
Hon greppar ibland efter saker. Den roligaste är den nya fjärilen. Den tittar hon och pillar på länge och ofta.
Favoritsysselsättningen är att hoppa!
Nu duger det inte längre att sitta i knä utan hon vill att man håller henne under armarna och lyfter henne upp och ner så att hon "hoppar". Gör man inte det och hon är hoppsugen spänner hon sig som en pinne och försöker skjuta ifrån med benen samtidigt som hon gnäller lite :)
Hon har temperament lilla damen, vilket jag tycker är helt underbart. Jag älskar när barn visar att dom har vilja! :)


Kommentarer
Postat av: elin

Hon är så snäll, söt och go den där lilla skruttungen :)

2012-06-18 @ 23:05:34
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: hanna

när jag sluta amma så va ju inte brösten van med det eftersom de har mjölk så de är hårda i början tar väll nån dag innan de väjer att inte producera.

2012-06-26 @ 12:23:12
URL: http://mammahannam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0