God kväll

Ikväll firar vi med grillad kyckling, grönsaker och dip :)
Kycklingen slinker ner bra och jag hoppas att jag får igång aptiten nu!

När min mamma var gravid med mig i samma vecka och dag som jag är i idag så ville jag titta ut.
Hon åkte till förlossningen men dom ville att jag skulle stanna lite till så hon fick en tablett och skickades hem, för att sen åka in på morgonen dagen efter och då kunde dom inte stoppa mig.
Så vi får se om våran lilla bebis vill komma till oss snart eller om hon trivs lite för bra i min trånga mage ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

towe va bara 50cm och vägde 3050 och jag gick över tiden så jag tänker alltid att det va tur att jag gick min tid så hon inte va förliten så man va tvungen att stanna kvar.

2012-03-01 @ 08:46:18
URL: http://mammahannam.blogg.se/
Postat av: smoothiechee - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Vi får hoppas att det inte dröjer alltför länge nu...;)



Jag brukar köpa tyg på Ohlsons tyger inne i stan eller på tyg.se... Därifrån kan man få hem gratisprover innan så man får känna lite på dem!:) Men verkar vara så tråkigt utbud överallt nu.. mjukatyger.se o stoff och stil har bra barntyger annars!

2012-03-01 @ 10:02:09
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0