En salig blandning

Inatt blev det inte många timmars sömn!
Jag låg vaken från kvart över 4 tills att sambons alarm ringde och han gick upp, sen kunde jag somna om :P
Så när jag vaknade vid nio igen gick jag upp för att ge djuren frukost och för att äta min egna i sängen och somna om igen.
Till frukosten kollade jag på "en unge i minuten" och jag kan inte riktigt förstå hur jag tänkte här!
Tårarna bara började rinna när bebisarna ploppade ut en efter en :P
Jag lyckades inte somna om efter detta och nu är jag jäkligt trött men lik förbannat lika rastlös.
Jag ska väl ta mig ut på en långsam promenad med vovven, sen spika upp tavlor i bebisens rum, kanske slänga ihop någon mat (äta måste jag ju göra även fast jag inte är hungrig.)
Synd att vädret inte är lika fint som det var igår, då kunde jag gett mig ut på en lång långsam promenad :)
Igår hade jag min mamma och ena syster på besök, så vi var på stan en sväng i det soliga vädret, och med mig hem fick jag några plagg som är tänkta att ha efter bebisens födelse.
Tänk vad glad man kan bli för så lite egentligen.
Nu handlade jag faktiskt två klädesplagg som jag längtar till att få ta på mig, nu går jag mest omkring i mysbyxor (om jag inte ska iväg någonstans) för att det inte är så jättekul att klä upp sig.
Nej nu är det dags att komma igång, bäst att få så mycket som möjligt gjort innan jag tuppar av av trötthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0