Äntligen

J ringde barnens hus igår för att höra vart våran liggdel tagit vägen (jag trodde att dom glömt att beställa den helt enkelt.)
Hursomhelst så hade den kommit, igår vilket är lite konstigt tycker jag.
Det är ofta så att när man ringer så fixas saken samma dag eller dagen efter.
J tror att den kommit tidigare fast att dom glömt att ringa bara.
Jag hoppas inte att dom använder den som uppvisningsex (fast tanken slog mig att det kunde vara så) gör dom det lär vi ju se det när vi hämtar den.
Så i helgen blir det en tur till Norrköping och hämta hem den :)

Idag ska jag strosa lite i ikanohuset och ikväll ska jag till världens bästa mamma som fyller år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0