Julstress

Det är fortfarande full rulle.
Hela veckan har i stort sett bestått av julklappsletande.
Mest letade jag efter klappar till ett julklappsrace som vi är på väg till nu.
Det var det svåraste för det finns inte så många bra billiga julklappar.
Dom andra klapparna är jag faktiskt färdig med så nu ska jag spara pengar till mellandagsrean :)
Igår fick lillan ett par vinterskor!
Lite för stora men dom var helt underbart söta så jag kunde inte motstå att köpa dom!
Plus att dom hade en röd prislapp ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka söta små fötter det kommer bli!:)

2012-12-15 @ 23:13:11
URL: http://Smoothiechee.blogg.se
Postat av: elin

Så fina var dom :)

2012-12-17 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0