Då ska vi se

Då är det dags för en uppdatering kanske?
Här hemma har vi fullt upp plus att min mobil blev fuktskadad och jag sitter sällan vid datorn, därför blev bloggen utan inlägg.
Men nu har jag en fungerande mobil igen.
Snart är det jul och jag har blivit placerad på filten så jag hinner inte med något alls här hemma!
Mila använder mig som klätterställning. Hon kan inte vara i gåstolen för hon drar ut lådorna och plockar ut allt ur dom. Så dom måste barnsäkras innan hon kan va i den igen.

Träningen har äntligen börjat få sin plats i vardagen. Det blir inte varje dag men minst tre gånger i veckan och så försöker jag köra en liten stunds yoga innan frukost.
Lilla M brukar få ingå i träningen och det tycker hon är skitkul! :) en bra vikt att träna med, fast det är lite svårt att koncentrera sig när hon kiknar av skratt :)


Kommentarer
Postat av: elin

Hon börjar bli så stor :)

2012-12-13 @ 13:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0