Snöstorm

Jag hade precis klätt på oss och bäddat ner M i vagnen när pappa J säger: oj nu spöregnar det ute!
Regnet gick snabbt över till snö :(
Jag var inte så sugen att promenera i snöstorm så jag klädde av oss igen.
Förhoppningsvis slutar det snart så vi kanske kan gå lite senare sen.

Förut var lilla M på sin första shoppingrunda. Dock blev det inget roligare än Maxi, men hon var så duktig och sov hela tiden.
När vi kom hem bad jag J att låsa upp dörren för han hade låst den när vi åkte.
Han trodde inte på mig för han hittade inte nycklarna :S
Efter en liten stund upptäckte vi att dom satt kvar i dörren :P
Han hade varit duktig och låst, men nycklarna lämnade han kvar!
Jag ska iof inte säga nåt för nu har vi gjort det varsin gång men jag var iaf hemma när jag lämnade kvar dom ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta, Millebus & lill* i magen

Ja det här var ju lite snopet:/

2012-04-02 @ 09:41:44
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0