Sena

Ikväll skulle vi till min bror för att grilla och nu är vi jättesena!
Min sambo har noll tidsuppfattning!
Han åkte iväg med jobbet för att köra paintball och sa att han är hemma till halv fem, fem.
Jag vet att han inte har så bra koll så jag brukar alltid lägga på 30 minuter men nu är han senare än så.

Jag tänkte vara smart och amma Mila innan vi åkte och jag räknade ut att det var två timmar sen hon åt så hon var nog lite hungrig.
Så hon åt litegranna, sen kom allt upp i ett par omgångar.
Nu vet jag att jag inte ska amma henne förrns hon säger till själv!
Så nu har vi bytt kläder igen. Det är tur att hon har så mycket kläder att välja emellan :)
Nej nu klär jag nog på oss så att vi bara kan åka när pappa J behagar att dyka upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0