Missnöjd bebis

Idag får jag inte mycket alls gjort. Här hemma har jag en bebis som är väldigt missnöjd :(
Hon har varit vaken i stort sett hela dagen med en tupplur på 30 minuter och några få 5 minuters här och var.
Hon kommer inte alls till ro stackaren. Nu ligger hon och tuttar på nappen och jag hoppas (för 100 gången) att hon äntligen känner lugn.
De andra gångerna har hon börjat skrika efter fem minuter, men nu verkar hon nöjd på riktigt.

Nyss ringde jag storken för att boka efterkontroll, jag fick en tid den 22/5 vilket jag tycker är jättesent!
Det är väl bara att vänta :(
Kan man börja träna innan man fått ett godkänt från bm?
Jag tänkte iaf vänta tills det gått fyra veckor. Än så länge ägnar jag mig åt promenader.


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o Lillebror

Sötnosan då... Jag har skaffat en bärsjal så han kan sova på mig medan jag donar nu!;)



Jag tror du kan börja träna så snart du läkt! Men man ska undvika typ ridning o sånt som belastar bäckenet lite längre...;) O just det, om magmusklerna delat sig ska man inte träna magen för tidigt heller!

2012-04-13 @ 17:37:18
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Lotta, Millebus & lill* i magen

Nä lite små träning är ingen fara, men man ska ta det lugnt för kroppen är fortfarande mjuk och över böjlig. Prova yes på fläcken om du inte redan fått bort den! Funkar på allt!! Gnugga på fläcken o in i maskinen:)

2012-04-16 @ 10:38:48
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0