Fyra veckor

Idag fyllde Mila hela fyra veckor! Om några dagar blir hon en månad gammal.
Det är inte klokt vad fort tiden går!
Min bror brukar fråga mig varje gång vi ses om hon har börjat gå än (självklart så skojjar han) men ska det gå så här fort så är det inte långt kvar tills hon gör det.
Idag badade vi igen och det var nog första gången hon njöt av det, men det var för att jag hade lite varmare vatten den här gången. Stackars liten har ju tyckt att det varit lite kallt :P
Dom andra gångerna har hon flaxat och spänt sig men idag var hon riktigt avslappnad (flaxade och sparkade bara några gånger.)
Nu har vi alla bäddat ner oss i sängarna. Lillan sover i sin och vi ligger i våran och ska se på lite tv.
Imorgon är det jag som ska börja träna lite smått, och då tänkte jag bjuda på lite formbilder.

Så här fint lyser våran babyvakt. Den spelar även vaggvisor om man vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0