Ett monster

I min hund bor det för tillfället ett monster!
Efter en dag på Ikea kom jag hem till ett hus täckt i dun.
Min kära hund vet att hon inte får vara i sovrummet och i vanliga fall går hon inte in där. Nu hade jag självklart glömt att stänga dörren :(
Men nu tror jag att hon skenvalpar och då bäddar hon, hon bäddar till en förbannelse!
Så igår strök två duntecken, två påslakan och ett lakan med. Som tur var så klarade sängen sig.
Men det jobbiga var att dunet hade spridit sig till hela huset.
I varje hörn låg det dun, det fastnade till och med på väggarna!
Så när vi hade dammsugit färdigt fick vi dammsuga igen för dunet bara for runt överallt!
Jag måste dammsuga en gång idag med.
Nu har vi iaf en nybäddad säng med nya täcken.
Egentligen borde jag ju köpa billigare täcken eftersom att hon gör så här (inte första gången) men dom vi har är ju så sköna!
Vi hade iaf att göra igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o Lillebror

Nämen OJ! Du får skaffa henne en karl så hon får valpa på riktigt ist...;) borde ju inte innebära mer jobb än att städa ALLT det!;)

2012-04-05 @ 14:23:58
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0