Ensamma

I natt är första natten som jag och lilla M sover ensamma hemma.
Pappa J är på spa med jobbet och kommer hem imorgon.
Det känns alltid så tomt och ensamt när han inte är hemma, men som tur är han bara borta en natt.
När han sa att han skulle på spa sa jag att det var det fräckaste jag har hört!
Hur kan man säga till en trött mamma att man ska på spa? Kunde han inte säga att dom skulle på nån bilmässa eller nåt sånt?
Han svarade med att han ju inte kunde ljuga för mig (vilket iof är väldigt bra!)
Nu ska jag göra min bebis sällskap i sängen. Vi passar på att gosa ner oss i mammas och pappas säng när pappa inte är hemma.
I vanliga fall somnar lilla M i sin säng och ibland ligger hon kvar efter nattens amning.
Pappa J märker inte ens när han lägger sig på mig när han sover så jag är lite rädd för att ha lilla M i sängen när pappa sover med så därför passar vi på nu ;)
Förresten så är hon väldigt nöjd nu! Somnade på två röda efter sitt kvällsmål :)


Kommentarer
Postat av: Lotta, Millebus & lill* i magen

Ååå vad myspys. Underbart mysigt att ha sin lilla i sängen, även när de blir stora sen:) tyvärr var din gissning fel då, och de blir nog ingen idag heller. Imorrn då kanske

2012-04-14 @ 20:09:24
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0