BVC

Idag var vi på ytterligare ett BVC-besök.
Min lilla Skrutta växer så att det knakar!
På tre veckor har hon hunnit bli 54cm lång (50cm vid födseln) och 3950g tung (3190g vid födseln.)
Hon är världens snällaste bebis fortfarande men blir väldigt ledsen på gaserna i magen, som blir värre när mamma äter godis och nötter så inget mera sånt!
Jag köpte även droppar idag för magen för att se om det blir bättre.
Hon är bara ledsen när det är pruttar på gång, och det gör ont i hela mitt hjärta att se henne så ledsen.
Det blir inte bättre av att veta att det är nåt som jag äter som gör det värre.
Det har blivit bättre när jag inte ätit godis men det är inte helt bra.
Inatt fick jag väcka henne igen när det var dags att äta, så hon är väldigt duktig på att sova :)
Nu ska hon snart äta igen, vilket passar perfekt framför mina hemmafruar :)


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o Lillebror

Min lilla plutt får med jätteont...:( vi köpte semperdroppar i fredags o har nog blivit liite bättre... Så nu kör jag uteslutningsmetoden på mat jag med o hoppas hoppas att det inte är mjölkprodukter!;) då skulle jag inte överleva...



Hoppas lilla m blir bättre nu då!:)

2012-04-10 @ 23:27:44
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Lotta, Millebus & lill* i magen

Stora tjejen:) dom växer ju så fort!! Inget roligt med gaser! Hoppas de vänder

2012-04-11 @ 13:04:05
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0