Besök

Igår hade jag besök av en vän som jag inte träffat på hur länge som helst.
Senast jag träffade henne hade jag precis fått reda på att jag var gravid :P
Och nu kom hon hit med lite mat och för att få gosa med bebis :)
Alla som har mat med sig är hjärtligt välkomna ;)
Nej men nu har vi börjat få rutin på dagarna med, nätterna har fungerat sedan start.
Istället för att tutta på mamma så har lilla M äntligen godkänt nappen.
Det betyder alltså att jag blir otroligt effektiv när jag får händerna fria och försöker hinna med allt.
Så nu har jag tid att slänga ihop lite mat, vilket jag hade svårt att hinna med tidigare.
Nu väntar vi bara på att vädret ska bli roligare så att vi får in iaf en promenad om dagen :)

Detta fick lilla M igår.
(Bilden blev visst ganska dålig.)


Kommentarer
Postat av: Lotta, Millebus & lill* i magen

Nopp! Vi kom aldrig till skott att prata om det. Blev bara snack om annat efter att hon insett att den inte växt igen

2012-04-11 @ 21:28:58
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: Lotta, Millebus & lill* i magen

Ja bebisar trivs visst lite för bra i magen min. Nä, putsa fönster funkar definitivt inte! Det provade jag sist! Promenader funkar tyvärr inte heller, men dom behövs

2012-04-12 @ 09:38:40
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0