Skit

Det är nog det här dom kallar gravidhjärna!
Jag skulle tvätta en maskin med mörk tvätt och så hade jag en ljus top med en massa färgglada färger på som jag tvekade på om jag skulle slänga in i den maskinen eller maskinen med ljus tvätt.
Jag beslutade mig för att tvätta den med de färgade kläderna, jag hade ju ändå inga nya plagg i den maskinen som eventuellt kunde färga av sig (trodde jag ja.)
När maskinen är färdig fick jag ut en grådaskig ful topp och då kom jag på att jag tvättat mina skinnhandskar för första gången :(
Det är väldigt tröttsamt att ha dåligt minne!
Jag slängde in allt i en tom maskin så det var inte så att dom legat där länge så jag hade glömt dom för den sakens skull.
Nu ligger toppen i blöt och jag är på väg till affären för att köpa vanish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0