Lite shopping

Jag blev inte sängliggandes så länge :P
Jag åkte istället iväg för att handla lite varma kläder som jag kan ha ute med jobbet. Jag var ute efter ett par skor och en varmare jacka som inte är för dyr för jag köpte en dyr, varm och skön förra året (jag kommer nog ha svårigheter att knäppa den i år.)
Jacka hittade jag ingen billig så jag får leta vidare.
Jag hittade iaf en kudde som jag vet att jag kommer älska, vi hade sånna innan vi flyttade men min kära sambo envisades med att dom skulle slängas och att vi skulle köpa nya. Tyvärr lät jag han få välja de nya kuddarna, men det är nu åtgärdat :)
Varma (förhoppningsvis) skor fick jag också med hem plus en ny bh, jag växer ju så att det knakar!
Sambon fick en ny tröja men den hann jag inte ta kort på innan han tog den :P
Det måste väl betyda att den dög?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket!:) Kommer bli kanon...



Skönt att du hittade dig ett par varma skor! Lottah hade köpt ny vinterjacka på Vero Moda för 400 kr, ett kap!;)

2011-10-16 @ 12:17:55
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0