Jacka

Äntligen har jag fått tag på, inte bara en utan två jackor!!
Jag hittade en jacka på Nelly som var nedsatt till 399 (vilket var i prisklassen jag kunde tänka mig) men som var för ogravida kvinnor.
Jag tog den iaf i Medium så jag får se hur länge jag kan knäppa den. Fortsätter magen i den här takten så kommer jag klara vintern utan problem :)
Dessutom hittade jag en lite finare mammajacka (också den från Nelly) som jag kan ha på fritiden, den andra kan jag även ha på jobbet.
Den jackan fanns bara i medium den med men jag vet inte hur deras mammastorlekar är så jag hoppas inte den blir för stor.
Jag kunde iaf inte bestämma mig för vilken jag skulle ta så min gulliga sambo föreslog att jag skulle ta båda :)
Det stora kalaset hamnade under 1000-lappen, vilket jag tycker var en bra affär!
Jag tänkte ta kort på jackorna när dom kommer så får ni se dom då.


Kommentarer
Postat av: Signe

neej tror inte jag lägger ner, ska bara få fram suget att skriva igen ;)

jag läser mest gamla klasskamraters bloggar o så; din, Hannas, andra Hannas, Lottas, Vickans, Jannies, Kims... o så läser jag Michas, hon som är 15 år o mamma om du vet? kommer inte på fler på rak arm!

kram

2011-10-24 @ 17:45:50
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0