Vecka 20

Så då var vecka 20 här!
Jag skulle lagt in ett inlägg igår men jag glömde ta en bild på morgonen (det har jag gjort varje vecka och jag vill ju att det ska vara lika från vecka till vecka.)
Imorse kom jag iaf ihåg att ta en bild :)
Jag tycker att magen har vuxit till sig lite!
Det är fortfarande ingen som ser nåt om jag inte säger att jag är gravid men jag är fortfarande smidigt så det är skönt :)
Det här veckan har jag börjat känna bebis jättemycket, flera gånger om dagen.
Jag blir så glad varje gång så jag kommer på mig själv med att småle :P
Jag har börjat få lite mer värk i magen och höfterna men jag tror att det beror på att magen börjat växa.

På bilden ser ni mitt fina rosabandet-skal med som inte bara är fint utan köpt för en god saks skull också :)

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja nu syns ju kulan rejält!:) Nu dröjer det inte länge förrän vi stånkar o pustar o ber om hjälp att ta på oss skorna...;)

2011-11-01 @ 21:42:19
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: elin

Jo, magen har nog växt till sig lite:)

2011-11-02 @ 00:33:31
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0