Jag är här

Jag jobbar och sliter hela dagarna och då glömmer jag tyvärr bort bloggen lite :(
Igår var vi även och storhandlade så jag hade inte tid över till nåt annat.
Jag trivs iaf jättebra på mitt nya jobb! Det är en hel del nya saker, scheman och namn att lära sig så hjärnan kokar nästan :P
Det svåra är att jag har fått förra frökens schema som inte riktigt stämmer och ingen vet heller hur det är ändrat, men jag pusslar och på något vänster får jag det tillslut att fungera :)

Idag hade jag ett missat samtal från storken och med min vardagliga tur förväntade jag mig att jag blivit dubbelbokad.
Riktigt så var det inte utan min bm hade blivit sjuk så jag kunde inte komma på tiden jag fått (som jag även tagit ledigt från jobbet för) utan får komma på fredag istället.
Som tur är hade vi ett ultraljud inbokat imorgon också så det gjorde inget att jag tagit ledigt :)
Jag är bara glad över att vi ska få titta lite på bebis :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad spännande! Ska ni till crocus? Hoppas du kryat på dig lite...:)

2011-11-08 @ 21:12:23
URL: http://smoothiechee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aha, jag trodde det var ul som blivit ombokat men lottah rättade mig!:) hoppas ni får veta då! Kram

2011-11-09 @ 11:09:13
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0