Fullt fart

Denna vecka har jag fullt upp!
Jag pratade med jobbet förut och bestämde att jag skulle vara hemma imorgon med. Jag vill verkligen bli frisk så att jag kan göra allt som jag planerat.
Så imorgon står vila högst upp på listan (jag är bra sugen på att städa iordning här hemma när jag ändå är hemma och har ork men jag ska försöka att låta bli.)
På torsdag ska vi på ultraljud igen :)
Denna gång ska vi träffa en som jag har hört ska vara riktigt bra. Jag är ganska missnöjd med hon som gjort ultraljuden innan så förhoppningsvis kan jag få bra och riktiga svar på mina frågor.
På fredag har jag lovat mina systrar att vi ska se idol i Cloetta center, en riktig systerkväll :)
På lördag är det planerat att vi ska rensa förrådet så att vi får in utemöblerna och min cykel men jag är mer sugen på att åka och titta på barnvagnar :) förhoppningsvis hinner vi båda!
Och på söndag blir det en tripp till Ullared. Där ska det inhandlas en massa bebisgrejer :)

Eftersom att jag är sjuk och måste vila orkar jag inte laga mat ikväll så det får bli kebab ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0