Fint

Självklart glömde ta kort på alla bakverk som jag fixat till idag :(
Jag lyckades baka black bottom cupcakes, glassmuffins och chocolate chip cookies.
Alla blev riktigt goda och nu har jag hela frysen full med godsaker så nu får den som vill komma på en fika :)

På dagen idag skulle jag springa 10km. Jag tog mig runt hela sträckan men det kändes bara inte riktigt bra, det var tugnt att andas (jag tror det var fukten) men det kändes inte som att det gjorde så mycket.
Jag behöve inte klara 10km förens i augusti och jag känner att jag kan klara av det idag om jag bara vill så därför gjorde det inte så jättemycket att det inte gick så bra idag. Det kommer flera dagar :)
Så här vackert var det ute idag på min runda.




Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Det är så fint när åkrarna är gula nu:)



Du får komma hit med fika!

2011-05-19 @ 22:31:07
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0