Vila?!

Nu kom jag nyss hem från sjukan, det tog lite längre tid än vad jag hade räknat med.
En annan sak jag inte hade räknat med var att jag skulle komma hem med 6 stygn på ryggen.
Jag fick inte träna styrka på ett par dagar och helst skulle jag inte löpa idag. Såret skulle hållas torrt och rent så jag väntar med löpningen tills imorgon.
Jag som var så sugen på att springa idag :(
Det var säkert ett tecken på att jag skulle vila idag eftersom att jag har haft ont i huvudet och nacken lite till och från.

Istället ska jag snart bädda ner mig i soffan med en ny bok (jag har inte valt vilken än bara.)
Jag läste ut den sista av shopaholic-böckerna igår och jag älskar dom!
Jag har en annan bok av samma författarinna som jag tror att jag ska börja på, tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter men det kan berätta för er sen :)


Kommentarer
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Vilken tur att det inte var värre än så, då :)

2011-03-15 @ 16:00:42
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0