Smärta!

Jag var nyss och handlade med min kära mamma.
Jag pekade och hon plockade :)
Jag hade inte så ont när vi åkte hemifrån och trodde att bedövning släppt helt då, men icke sa nicke!
Just nu har jag tagit en gigantisk panodil och sambon fick springa ner till bilen och köra in den i garaget sen får stackarn bära upp alla påsarna själv för jag kan inte lyfta något :(
Det bästa är att han får laga mat åt oss med ;) Vi ska iof bara äta grönsaksdip så det blir inte så svårt för han att laga.
Jag köpte chokladbollar med som jag är otroligt sugen på att trycka i mig (för igen: jag tycker förbaskat synd om mig själv.) Får se om jag nöjer mig med grönsaksdippen bara, hoppas det!
Nu ska jag bädda ner mig i soffan, vänta på Desperate housewives och bara bli ompysslad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0