Rastlös

Nu är det så här att jag kan inte träna idag heller :(
För det första är jag väldigt orolig att ärret ska bli fult så därför hade jag tänkt att inte träna styrka tills stygnen var borta. Jag behöver nog vänta med löpningen ett par dagar med, för ärret skull.
För det andra så kan jag inte duscha, eller det kan jag väl men jag måste byta förband då och det kan jag verkligen inte göra själv.
Ärret sitter nästan i på ryggraden mellan skuldrorna, och dit når jag ju inte.
Så vad ska jag hitta på idag då?
Jag har redan ätit en chokladboll (som jag inte skulle göra.)
Jag är sugen på att baka något, men då finns det stor risk att jag äter en massa och det är ju inte så bra när jag inte kan träna.
Alternativet är att jag bakar proteinmuffins. Jag har bara citronprotein hemma som jag tröttnade på väldigt mycket när jag drack det så jag är rädd att jag inte kommer tycka om muffinsarna.
Jag får ge mig ut på en riktigt lång promenad sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0