Måndag

Jag har äntligen fått tillbaka min härliga enerig :)
Ingenting kan gå fel idag!
Även denna dag är fullspäckad, jag har hunnit med att diska och om en liten stund ska jag gå till gymmet. Jag sitter här och laddar med en celsius, just det jag fick mail förut om att dom har skickat mina nya celsius så jag bör ha dom imorgon :)

Pannkakorna som jag lagade igår blev supergoda! Dom ska jag definitiv laga igen, se bara hur smarrigt det ser ut :)



Så här ser celsiusen ut med som jag dricker



Jag tycker att den fungerar utmärkt men min sambo känner ingen skillnad när han dricker den. Först trodde jag att det berodde på att jag inte brukar dricka kaffe (koffeinet) men så provade brorsans sambo en (hon dricker inte heller kaffe) men hon kände inte alls den effekten som jag känner :S
Är det någon av er som dricker den här?
För mig är den guld värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0