Inte stressa va?

Öh.. Hur gick detta till?
Jag har inte gjort något nästan som jag skulle idag :S
Jag letade förbrilt efter någat att ha på mig, vilket inte gick alls!
Presenter har jag handlat men inga sängkläder, sängen har vi inte heller flyttat :S
Istället ska jag hinna med allt detta imorgon, plus att jag ska till gymmet och innan det ska jag baka scones och ge min sambo frukost på sängen (han fyller på måndag) sen måste jag vänta en timma innan jag går till gymmet (annars får jag håll.)
Sen när jag har tränat klart ska vi åka till en jäkla massa affärer och samla på oss lite smått och gott (läs köksmöbler, soffa, soffbord, tvmöbel) för att åka med till huset, sen ska vi hämta sängen med och sen ska jag vara hemma innan kl 18 (det tar ca 40minuter dessutom att åka till huset.)

Kl 19.00 är det fest och innan det måste jag hinna allt!

Lika bra att jag går och sover nu så jag hinner med allt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0