Hungrig

Jag är redan hungrig och min sambo är inte hemma än på länge :(
Vi har ingenting att äta hemma heller annars hade jag slängt iordning nåt.

Gymmet blev inte riktigt som jag hade tänkt mig för jag hade inte så lång tid på mig men det blev iaf lite magträning cross 20 minuter och intervaller i 20.
Imorgon ska jag äntligen ta bort stygnen så nästa vecka kanske jag kan börja träna ryggen igen lite, får höra vad doktorn tycker :)
Jag pratade med dom idag så att dom kunde ta bort mitt lock för örat imorgon när jag ändå ska dit men det hade dom inte tid med :( Ska dit på tisdag igen(!) så får dom fixa det.

Det här är dagens träningsoutfit, blev en baksida den här gången :P



Linne: Rhönisch
Top: H&M
Byxor: Rhönisch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0