Greys anatomy

Detta program följde jag slaviskt den första säsongen, men nu var det länge sedan jag såg det.
Jag missade några program och sen så missade jag alla helt plötsligt och så var det inte så viktigt att se på :P
Nu är tydligen den mörkhåriga doktorn gravid, men hon kallade sin flickvän (som jag trodde) älskarinna och mannen för pappan (tyvärr kommer jag ju inte riktigt ihåg vad alla heter) vem är hon tillsammans med då? Eller ska hon leva ensam med barnet och ha en älskarinna och en älskare?
Jag har missat en hel del här märker jag :P
Ingen idé egentligen att börja kolla för då fastnar jag säkert!

I helgen är det fest igen. Nu är det kalas för min sambo min bror och hans sambo plus att lillasyrran fyller på fredag men hon skulle ha lite kalas då istället. Men grejen är ju det här om vad man ska ha på sig?
Jag har ju packat ner nästan alla kläder så jag bara måste ju köpa någonting nytt ;)
Jag hittade två fina klädesplagg på nelly.com men jag ville inte beställa dom för jag var ändå inte säker på om dom skulle hinna komma fram tills på fredag :( Synd att jag inte beställde i helgen eller förra veckan.
Jag får kolla lite på fredag i affärerna om dom har fått in något nytt för sist hittade jag ju inte mycket att hänga i granen :(

Imorgon ska jag försöka hitta en hårfärg som vill göra mig lite ljusare.
Nu är jag lite mer orolig för att det ska bli orange för hade det blivit det idag hade jag ju ändå haft några dagar på mig att använda silvershampoo eller förska färga om det.
Nu har det inte varit några bilder på ett tag men jag har ju inte gjort något speciellt :(
Och jag hann inte ta kort på min träningsoutfit idag heller.
Jag ska bättra mig, igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0