Godnatt

Nu, snart ska jag bädda ner mig i sängen och vänta på att sambon kommer in med vovven.
Dagen har varit lång (känns det som iaf) och nu är jag fruktansvärt trött!

Kvällen har spenderats framför datorn, vi letar nämnligen ny soffa, soffbord, tv-bänk och matsalsmöbler.
Vi var först inne på att vi skulle ha en vit skinnsoffa, men så ville vi ha vit tv-bänk och soffbord men då vill vi inte ha en vit soffa.
Vi vill ju självklart inte ha vilken vit som helst, nej det blir ju för enkelt. Vi vill ha vitbetsade möbler, vilket inte är så lätt att hitta.
Då har jag sagt att jag tar på mig ansvaret att måla eller lacka eller vad det nu kallas för att vi ska få det som vi vill.
Jättebra idé tyckte jag, bara det att vi inte ens hittar några möbler som vi kan färga!
Hur i hela friden ska vi lyckas med detta?
Jag tycker att jag har sökt igenom hela internet och ingenting faller mig i smaken :S
Jag hoppas att vi hittar något på fredag när vi ska åka till några butiker.

Nu ska jag tänka på mina nya fina byxor som jag ska hämta imorgon så att jag blir på lite bättre humör :)

Sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0