Godmorgon

Natten var lite jobbig. Så fort jag vände på mig så gjorde ryggen sig påmind.
Jag har inte alls lika ont idag så möjligtvis blir det lite löpning sen :)
Jag fick ingen sovmorgon idag för min katt "tjatar" alltså han går runt och mjauar och gnäller tills han får det han vill, hunden skenvalpar (tror jag) och går också runt och gnäller, fast inte samtidigt.
Hunden höll på hela natten, det verkade som att hon gick runt och letade efter något och pep. Ett par gånger fick jag säga till henne.
Sen börjar katten på morgonen när hunden äntligen har kommit till ro! Ibland brukar han springa ut när min sambo åker till jobbet, vilket är vid 7 men dom dagarna han inte gör det då börjar han tjata på mig och tycker att jag sover alldeles för länge!
Idag hade jag behövt sova eftersom att det inte blev så mycket sömn inatt, men här är jag, vaken!

Jag försökte hitta en fin bild som jag kunde lägga in här på bloggen men jag har ingen ny och jag vet inte riktigt vad jag ska ta kort på, så jag kom på den fantastiska idén om att jag ska börja med dagens träningsoutfit.
Jag tar kort på mig dom dagarn jag tränar och så får ni se hur jag ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0